Čo ak po dlhšej dobe nepoužívania televízie vaše programy nenaskočia?

Pri nepoužívaní satelitnej televízie Skylink dlhšie ako 14 dní, dochádza k tzv. zakódovaniu vašich programov a ich opätovné sprístupnenie môže trvať až 60 minút (v prípade nevhodného satelitného prijímača bez označenia Skylink READY aj dlhšie). Radu pre chalupárov alebo ako spustiť Skylink po dlhšej dobe si môžete pozrieť v tomto videu.

Ako postupovať?

1) Odpojte váš satelitný prijímač zo zásuvky elektrickej siete a po chvíli (stačí 10 sekúnd) opäť zapojte.
2) Zapnite televízor a satelitný prijímač a prepnite na niektorý z programov, ktorý vám nefunguje (najlepšie RTVS 1).
3) NEPREPÍNAJTE medzi programami a počkajte, kým program nenaskočí (prepínaním sa celý proces výrazne predlžuje)
Využite možnosť poslania tzv. autorizačného zápisu na vašu dekódovaciu kartu niektorým z nasledujúcich spôsobov:

TIP - Na urýchlenie celého procesu

  • odoslaním SMS v tvare SKYLINK INFO celéčíslodekódovacejkarty na číslo 7017 (napr.: SKYLINK INFO 12345678901). Cena SMS je 0,40 € (pre úhradu je však potrebné mať povolené prémiové SMS u Vášho mobilného operátora)
  • prostredníctvom Rýchlej pomoci
  • prostredníctvom Zákazníckej zóny 
  • kontaktovaním Zákazníckeho servisu - 02 20 250 241

K obnoveniu príjmu by malo dôjsť do 5 minút od zaslania autorizačného zápisu. (Ak používate nevhodný satelitný prijímač – bez označenia Skylink READY – môže to trvať až 60 minút.).

Pokiaľ vám ani tak programy nenaskočia, môže ísť o iný problém – viac informácií nájdete na stránke Prečo mi nehrajú programy.


Tip pre vás!

Skylink nie je len televízia u vás doma pripojená k satelitnej anténe - svoje obľúbené programy môžete kedykoľvek, teda i v prípade výpadku satelitného signálu, sledovať na vašom INTELIGENTNOM TELEVÍZORE, TELEFÓNE, TABLETE alebo POČÍTAČI, a to vďaka službe Skylink Live TV.

Skylink® je obchodná značka používaná pod licenciou M7 Group S.A.; so sídlom Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg; R.C.S. Luxembourg: B 148073; povolenie k podnikaniu č. 00143760/1