Kontakty

Centrum podpory

Odporúčame sa pozrieť do prehľadného Centra podpory, kde sú spracované všetky potrebné informácie. Mimo pracovnej hodiny Zákazníckeho servisu vyskúšajte Rýchlu pomoc.

Zákaznícka zóna

Overenie dátumu splatnosti predplateného balíčka alebo zaslanie reautorizačných zápisov (pomôžu v niektorých prípadoch nehrajúcich programov) na dekódovacie karty Skylink je možné kedykoľvek v aj Zákazníckej zóne, a to i mimo pracovnú dobu zákazníckej linky. Vstoupit do zóny.

Nemusíte volat, NAPÍŠTE NÁM

Pre online vybavenie vašej požiadavky použite CHAT alebo si vyberte najvhodnejší kontaktný formulár a napíšte nám. Po vyplnení formulára a zadaní e-mailu Vám bude odoslaná odpoveď na Vami uvedenú e-mailovú adresu. Odporúčame overiť si, či naša e-mailová odpoveď nebude uložená do zložky Spam, Nevyžiadaná pošta alebo Reklama vo vašej e-mailovej schránke.

Pre vstup do chatu použite červenobielou ikonu v pravom dolnom rohu. Táto ikona je viditeľná len v prípade, keď sú naši operátori pre vás pripravení. Neuvidíte ju teda mimo pracovnej doby Zákazníckeho servisu, ktorá je v pracovných dňoch od 8:00 do 19:30.

Canal+ Luxembourg S. à r.l.

2, Rue Albert Borschette, L-1246 Luxembourg

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka používaná pod licenciou Canal+ Luxembourg S. à r.l.
R.C.S. Luxembourg: B 87.905

Zákaznícky servis a jeho prevádzková doba

Satelitná televízia Skylink
P. O. BOX 11
022 04 Čadca 4
Slovenská republika

pracovné dni 8:00 - 20:00 hod
sobota a nedeľa 8:00 - 18:00 hod
tel.: 02/20 250 241

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka používaná pod licenciou Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905