Platby za služby Skylink
Náš tip: Online platba v Zákazníckej zóne
- Okamžitá aktivácia služby.
- Pohodlná platba odkiaľkoľvek.
- Prehľad o platbách a službách na jednom mieste.
Ako na to?
1. Prihláste sa do svojej Zákazníckej zóny.
Ak ešte nemáte registráciu, jednoducho sa zaregistrujte tu.
2. Prihláste sa do svojho účtu:
Zadajte číslo dekódovacej karty (alebo e-mail) a svoje heslo.
Ak si heslo nepamätáte, môžete si jednoducho zaslať obnovu hesla na e-mail kliknutím na Zabudli ste heslo?
Na e-mail vám prídu informácie s ďalšími inštrukciami, ako si heslo obnoviť (pre istotu sa pozrite aj do Hromadnej pošty alebo Spamu).
3. Vyberte:
Nový balíček: Ponuka služieb – Balíky a služby – Výber balíka – Výber dĺžky predplatného a platobnej metódy – ďalej postupujte podľa pokynov v objednávke.
Predĺženie existujúceho balíčka: Hlavná ponuka karty – Predĺžiť – Výber dĺžky predplatného a platobnej metódy – ďalej postupujte podľa pokynov v objednávke.
Přehled platebních metod
Typ platby | Spôsob platby | Aktivácia služieb |
JEDNORÁZOVÉ | Online platba v Zákazníckej zóne | IHNEĎ |
Bankový prevod | 3 pracovné dni | |
Poštová poukážka | 5 pracovných dní | |
Platba u predajcu | Ihneď |
Typ platby | Spôsob platby | Aktivácia služieb |
PRAVIDELNÉ | Opakovaná platba kartou | Mesačne alebo ročne |
Inkaso z účtu | Mesačne | |
SIPO | Mesačne | |
Trvalý príkaz | Podľa Vášho nastavenia |
Poznámka: Balíček MINI je možné hradiť iba týmito pravidelnými platobnými metódami: SIPO, inkaso z účtu alebo platobnou kartou. Prípadne je možné ho uhradiť jednorazovo na 12 mesiacov. Ak ste zákazník, ktorý využíva len služby internetovej televízie Skylink Live TV (nemáte satelit), môžete služby uhrádzať akýmkoľvek spôsobom okrem úhrady prostredníctvom inkasa/SIPO.
Suma: | zodpovedá zvolenej službe a obdobiu |
Číslo bankového účtu Skylink: | SK3281300000002014540218 |
Variabilný symbol: | posledných 10 číslic z čísla dekódovacej karty |
Špecifický symbol: | zodpovedá zvolenej službe (viď PDF cenník v sekcii na stiahnutie) |
Viac informácií nájdete v Cenníku.
- Online platba v Zákazníckej zóne
- SIPO, Inkaso
- Najčastejšie otázky k platbám
- Trvalý príkaz
- Platba u predajcu satelitnej techniky
- Jednorázový prevod
- Poštová poukážka na účet
- Sezónna platba pre chalupárov
- Prevod - prepočet existujúcej služby na vyššiu službu
- Čo sa stane, keď nie je uhradený žiadny balíček
- Ukončenie zmluvy
- Postup pri úmrtí majiteľa služieb