Často kladené otázky

Technické aktuality

Preladenie staníc na Skylinku

Utorok 22.10.2024 | 10:00

Prestali Vám fungovať niektoré programy? Váš prijímač nie je vybavený funkciou FastScan a je potrebné ho preladiť manuálne. Podrobnosti a návod na www.skylink.sk/preladenie.

Zhoršilo sa výrazne počasie a niektoré programy vypadávajú?

Štvrtok 05.12.2024 | 13:00

Dôvodom sú pravdepodobne zhoršené poveternostné podmienky na príjmovej alebo vysielacej strane, čo môže mať vplyv na kvalitu vášho signálu – obraz kockuje, zasekáva sa alebo úplne vypadne (na obrazovke sa objaví text „žiadny signál“ alebo chybová hláška E48-32 (E52-32)).

Viac informácií o vplyve počasia na kvalitu príjmu nájdete tu.

Prišli ste na chatu,chalupu alebo ste sa vrátili z dovolenky a programy Skylinku nehrajú?

Piatok 30.08.2024 | 14:00

Nezúfajte, nejedná sa o žiadnu poruchu – viac informácií a jednoduché riešenie nájdete tu.

S čím potrebujete pomôcť?

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905