Často kladené otázky

Technické aktuality

Prišli ste po dlhšej dobe na chalupu alebo sa vrátili z dovolenky a programy Skylinku nehrajú?

Utorok 11.06.2019 | 13:00

Nezúfajte, ak je satelitný prijímač dlhšiu dobu mimo prevádzky, trvá obnovenie príjmu dlhšiu dobu - viac informácií a odporúčania, ako skrátiť vaše čakanie nájdete tu.

Zhoršila sa vám náhle kvalita televízneho príjmu?

Štvrtok 06.06.2019 | 14:00

Dôvodom sú pravdepodobne zhoršené poveternostné podmienky na príjmovej alebo vysielacej strane, čo môže mať vplyv na kvalitu vášho signálu – obraz kockuje, zasekáva sa alebo úplne vypadne (na obrazovke sa objaví text „žiadny signál“ alebo chybová hláška E48-32 (E52-32)).

Viac o vplyvoch počasia tu.

S čím potrebujete pomôcť?

Otázky a odpovede

Skylink® je obchodná značka používaná pod licenciou M7 Group S.A.; so sídlom Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg; R.C.S. Luxembourg: B 148073; povolenie k podnikaniu č. 00143760/1