Často kladené otázky

Technické aktuality

Zhoršilo sa výrazne počasie a niektoré programy vypadávajú?

Štvrtok 08.07.2021 | 14:00

Dôvodom sú pravdepodobne zhoršené poveternostné podmienky na príjmovej alebo vysielacej strane, čo môže mať vplyv na kvalitu vášho signálu – obraz kockuje, zasekáva sa alebo úplne vypadne (na obrazovke sa objaví text „žiadny signál“ alebo chybová hláška E48-32 (E52-32)).

Viac o vplyvoch počasia tu.

Nemôžete sa prihlásiť do internetovej služby Skylink Live TV?

Sobota 24.07.2021 | 13:00

Aktuálne evidujeme problém s novým prihlásením do internetovej televízie Skylink Live TV - na jeho odstránenie pracujeme. Zákazníci, ktorí neboli odhlásení môžu sledovať Skylink Live TV bez akýchkoľvek ťažkostí. Ďakujeme za pochopenie.

Prišli ste na chatu,chalupu alebo ste sa vrátili z dovolenky a programy Skylinku nehrajú?

Pondelok 19.07.2021 | 13:00

Nezúfajte, nejedná sa o žiadnu poruchu – viac informácií a jednoduché riešenie nájdete tu.

S čím potrebujete pomôcť?

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka používaná pod licenciou Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905