Samoobsluha cez Zákaznícku zónu
Zákaznická zóna je Vaše online prostredie, kde si môžete jednoducho spravovať svoje služby Skylink.
Môžete tu napríklad:
- Aktivovať alebo zmeniť balík programov.
- Skontrolovať platby a históriu faktúr.
- Získať prístup k online sledovaniu televízie Skylink Live TV so 7-dňovým archívom.
- Spravovať zákaznícky účet (aktualizovať kontaktnú adresu, telefón, e-mail).
- Spravovať dekódovacie karty vrátane kariet NEXT (registrovať, premenovávať, zasielať autorizačné zápisy, meniť PIN kód rodičovskej kontroly).
TIP: Chcete ako prvý vedieť o všetkých akčných ponukách, výhodných zľavách či najnovších filmoch a seriáloch? Dajte nám v Zákazníckej zóne súhlas so zasielaním správ a nič Vám neunikne! Informácie o nastavení nájdete tu.
Nezákazníci Skylinku (tí, ktorí nevlastnia dekódovaciu kartu) môžu v Zákazníckej zóne:
- Zažiadať o akciu Prejdite k Skylinku za 1 €.
- Nakúpiť satelitný prijímač/CA modul alebo satelitný komplet.
- Kúpiť darčekový poukaz na programové balíčky Skylinku.
Prihlásenie do Zákazníckej zóny
Ako sa prihlásim do Zákazníckej zóny? (zákazník, ktorý vlastní dekódovaciu kartu)
1. Prejdite na zonaskylink.sk.
2. Vyplňte číslo dekódovacej karty.
3. Nasleduje overenie zákazníka, kedy Vám na e-mail prídu informácie s ďalšími inštrukciami (pozrite sa, pre istotu, do Hromadných správ alebo Spamu).
4. Vytvorte si heslo do Zákazníckej zóny (heslo môže mať maximálne 20 znakov).
5. Teraz môžete začať využívať Zákaznícku zónu. Ako prvé, odporúčame, overiť si správnosť vašich kontaktných údajov.
Nezákazníci Skylinku (tí, ktorí nevlastnia dekódovaciu kartu)
Pre získanie zákazníckeho účtu v Zákazníckej zóne:
1. Stlačte tlačidlo "Vstup pre nezákazníkov".
2. Vložte e-mail, ktorým sa budete prihlasovať.
3. Bežte do vašej e-mailovej schránky, otvorte potvrdzovací e-mail a kliknite na odkaz v ňom.
4. Vytvorte si heslo do Zákazníckej zóny.