Ako postupovať v prípade poškodenia či straty dekódovacej karty

V prípade poškodenia či straty vašej dekódovacej karty Skylink (nebo karty NEXT) je možné požiadať o náhradnú kartu v cene 20 EUR, a písomne na Zákazníckom servise Skylink:

  • Elektronicky prostredníctvom Kontaktného formulára.
  • Poštou na adresu Satelitnej televízie Skylink P.O.BOX 11, 022 04 Čadca, Slovenská republika.


V žiadosti je potrebné uviesť:

  • Číslo pôvodnej dekódovacej karty.
  • Registračné údaje (meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo, e-mail).

Náhradná karta bude doručená na uvedenú adresu na dobierku v cene 20 € (poštové hradí Skylink).

Ďalšie podmienky pre získanie náhradnej karty:

  • Pôvodná dekódovacia karta musí byť aktívna – je na nej uhradený Servisný poplatok alebo predplatený ľubovoľný programový balíček.
  • Po doručení je potrebné zaregistrovať náhradnú kartu, a to vyplnením registračného formulára, ktorý je súčasťou sprievodného listu a jeho zaslanie na Zákaznícky servis Skylinku (elektronicky alebo poštou). Na tejto karte už nie je potrebné znovu hradiť Registračný poplatok.
  • Po registrácii získa náhradná karta všetky vlastnosti pôvodnej karty vrátane uhradených služieb či pokrytia Servisným poplatkom a pôvodná dekódovacia karta bude deaktivovaná a vyradená zo systému Skylink.
  • Náhradné karty sú typu Irdeto a sú teda kompatibilné len so satelitnými prijímačmi (dekódovacími modulmi) s označením Skylink READY.

Skylink® je obchodná značka používaná pod licenciou M7 Group S.A.; so sídlom Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg; R.C.S. Luxembourg: B 148073; povolenie k podnikaniu č. 00143760/1