Nechodia mi e-maily od Skylinku

Ak vám nechodia potvrdzovacie e-maily o platbe alebo akékoľvek iné informačné e-maily,

  • skontrolujte si, či máte vytvorený účet v Zákazníckej zóne, ak nie, tak si ho vytvorte a overte si váš e-mail
  • ak áno, tak je pravdepodobné, že váš e-mailový klient (zoznam, email.sk, gmail.com, a iné) zaraďuje e-maily od Skylinku do zložky "hromadné" alebo "promo akcie" a podobne. Pozrite sa na podrobný návod, ako zaradiť e-maily od Skylinku späť do "doručených".

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka používaná pod licenciou Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 2, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905