1
Internetová televízia Skylink Live TV 8,99 €/mesiac
Košík Zavrieť
  • Internetová televízia Skylink Live TV
  • Canal+ Komplet 8,99 €/mesiac 11,99 €/mesiac Akciová cena pre prvé 3 mesiace Zmazať
K objednávke
K objednávke

Najčastejšie otázky k platbám

Chcem overiť, či mám uhradené


Nepoznám údaje na úhradu služieb

  • Najrýchlejším spôsobom ako uhradiť služby  je prostredníctvom Zákazníckej zóny. Odporúčame nastaviť opakovanú platbu kartou.
  • Cenník nájdete tu
  • Pokiaľ budete uhrádzať bankovým prevodom, nezabudnite, prosím, uviesť variabilný symbol (= posledných 10 číslic z čísla dekódovacej karty) a špecifický symbol (= zodpovedá zvolenej službe/balíčku – informácie k špecifickému symbolu nájdete v poslednom stĺpci cenníka, na stiahnutie tu). 



Zadal som nesprávne platobné údaje (variabilný symbol, špecifický symbol, sumu)

Kontaktujte Zákaznícky servis prostredníctvom chatu.
TIP: Aby ste sa podobným situáciám vyhli a platba prebehla vždy načas, odporúčame nastaviť opakovanú platbu kartou.


Chcem si nastaviť opakovanú platbu kartou / Inkaso / SIPO

  • Jednoducho v Zákazníckej zóne v časti Ponuka služieb – zvoľte požadovaný balíček – prejdite na Objednávku – zvoľte platobnú metódu mesačne/ročne platobnou kartou alebo mesačne SIPO / Inkaso.
  • Pri SIPO uveďte spojovacie číslo SIPO (bližšie informácie tu). Pri Inkase uveďte číslo bankového účtu (bližšie informácie tu). 


Chcem zmeniť opakovanú platbu kartou / Inkaso / SIPO

  • Informácie o zmene pri opakovanej platbe kartou nájdete tu.
  • Informácie o zmene Inkasa / SIPO – kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom chatu.


Chcem zrušiť opakovanú platbu kartou / Inkaso / SIPO

Prosím, kontaktujte nás prostredníctvom chatu.


Platba inkasom neprebehla

  • Najskôr odporúčame skontrolovať, či ste neprekročili inkasný limit.
  • Ak ste v poslednom čase menili niečo vo svojich službách, napríklad ste si zriadili novú službu, môže sa stať, že pôvodne nastavený limit už nestačí.
  • Prípadne si pozrite podrobnejšie informácie o platbe inkasom.
  • V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu inkaso v danom mesiaci neprebehlo, je potrebné zvoliť iný spôsob úhrady a vykonať platbu čo najskôr, aby ste neprišli o svoje obľúbené programy. Na úhradu služieb si môžete vybrať ktorúkoľvek z jednorazových platobných metód.


Platba prostredníctvom SIPO neprebehla

  • Najskôr odporúčame skontrolovať, či ste neprekročili na SIPO nastavený limit.
  • Ak ste v poslednom čase pri svojich službách niečo menili, napríklad si zriaďovali novú službu, môže sa stať, že pôvodne nastavený limit vám už nestačí.
  • Prípadne si pozrite podrobnejšie informácie o platbe SIPO
  • V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu neprebehla platba SIPO v danom mesiaci, je potrebné zvoliť iný spôsob úhrady a vykonať platbu čo najskôr, aby ste neprišli o svoje obľúbené programy. Na úhradu služieb si môžete vybrať ktorúkoľvek z jednorazových platobných metód.


Nezaplatením mi boli odpojené služby, čo mám robiť?

Pri Skylinku nemusíte nič riešiť – stačí si služby jednoducho znova predplatiť. Najrýchlejší spôsob je online platba v Zákazníckej zóne.
TIP: Aby ste sa podobným situáciám vyhli a platba vždy prebehla načas, odporúčame nastaviť opakovanú platbu kartou

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905