Najčastejšie otázky k platbám
Chcem overiť, či mám uhradené
- Stav platby a predplatného si môžete skontrolovať v Zákazníckej zóne Skylink na hlavnej stránke v časti Služby na karte.
- Ak vidíte platbu v Zákazníckej zóne, ale programy aj tak nefungujú, využite identifikáciu a diagnostiku technických problémov a ich riešenie alebo našu Rýchlu pomoc.
- Ak platbu v Zákazníckej zóne nevidíte, prosím, skontrolujte, kedy ste platbu odoslali (napr. pripísanie platby pri bankovom prevode trvá 3 pracovné dni). Ak ste si istí, že ste platbu uhradili a mala by byť už pripísaná na náš účet, kontaktujte nás prostredníctvom chatu.
Nepoznám údaje na úhradu služieb
- Najrýchlejším spôsobom ako uhradiť služby je prostredníctvom Zákazníckej zóny. Odporúčame nastaviť opakovanú platbu kartou.
- Cenník nájdete tu.
- Pokiaľ budete uhrádzať bankovým prevodom, nezabudnite, prosím, uviesť variabilný symbol (= posledných 10 číslic z čísla dekódovacej karty) a špecifický symbol (= zodpovedá zvolenej službe/balíčku – informácie k špecifickému symbolu nájdete v poslednom stĺpci cenníka, na stiahnutie tu).
Zadal som nesprávne platobné údaje (variabilný symbol, špecifický symbol, sumu)
Kontaktujte Zákaznícky servis prostredníctvom chatu.
TIP: Aby ste sa podobným situáciám vyhli a platba prebehla vždy načas, odporúčame nastaviť opakovanú platbu kartou.
Chcem si nastaviť opakovanú platbu kartou / Inkaso / SIPO
- Jednoducho v Zákazníckej zóne v časti Ponuka služieb – zvoľte požadovaný balíček – prejdite na Objednávku – zvoľte platobnú metódu mesačne/ročne platobnou kartou alebo mesačne SIPO / Inkaso.
- Pri SIPO uveďte spojovacie číslo SIPO (bližšie informácie tu). Pri Inkase uveďte číslo bankového účtu (bližšie informácie tu).
Chcem zmeniť opakovanú platbu kartou / Inkaso / SIPO
- Informácie o zmene pri opakovanej platbe kartou nájdete tu.
- Informácie o zmene Inkasa / SIPO – kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom chatu.
Chcem zrušiť opakovanú platbu kartou / Inkaso / SIPO
Prosím, kontaktujte nás prostredníctvom chatu.
Platba inkasom neprebehla
- Najskôr odporúčame skontrolovať, či ste neprekročili inkasný limit.
- Ak ste v poslednom čase menili niečo vo svojich službách, napríklad ste si zriadili novú službu, môže sa stať, že pôvodne nastavený limit už nestačí.
- Prípadne si pozrite podrobnejšie informácie o platbe inkasom.
- V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu inkaso v danom mesiaci neprebehlo, je potrebné zvoliť iný spôsob úhrady a vykonať platbu čo najskôr, aby ste neprišli o svoje obľúbené programy. Na úhradu služieb si môžete vybrať ktorúkoľvek z jednorazových platobných metód.
Platba prostredníctvom SIPO neprebehla
- Najskôr odporúčame skontrolovať, či ste neprekročili na SIPO nastavený limit.
- Ak ste v poslednom čase pri svojich službách niečo menili, napríklad si zriaďovali novú službu, môže sa stať, že pôvodne nastavený limit vám už nestačí.
- Prípadne si pozrite podrobnejšie informácie o platbe SIPO.
- V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu neprebehla platba SIPO v danom mesiaci, je potrebné zvoliť iný spôsob úhrady a vykonať platbu čo najskôr, aby ste neprišli o svoje obľúbené programy. Na úhradu služieb si môžete vybrať ktorúkoľvek z jednorazových platobných metód.
Nezaplatením mi boli odpojené služby, čo mám robiť?
Pri Skylinku nemusíte nič riešiť – stačí si služby jednoducho znova predplatiť. Najrýchlejší spôsob je online platba v Zákazníckej zóne.
TIP: Aby ste sa podobným situáciám vyhli a platba vždy prebehla načas, odporúčame nastaviť opakovanú platbu kartou.