Najčastejšie otázky k Zákazníckej zóne
Zabudol som heslo do Zákazníckej zóny.
1. Ak si heslo nepamätáte, môžete si obnovenie hesla jednoducho zaslať na e-mail kliknutím na Zabudli ste heslo?
2. Na e-mail Vám prídu informácie s ďalšími inštrukciami, ako si heslo obnovíte (pozrite sa pre istotu do Hromadných správ alebo Spamu).
3. Kliknite na verifikačný odkaz v e-mailovej správe (Obnoviť si heslo). Po kliknutí sa Vám zobrazí obrazovka pre vloženie Vášho nového hesla (heslo si určite sami). Po vložení Vášho hesla kliknite na Pokračovať.
4. Po dokončení obnovy hesla, sa prosím, prihláste pomocou e-mailu a hesla k svojmu zákazníckemu účtu v Zákazníckej zóne Skylink.
Môžem v Zákazníckej zóne zaplatiť služby?
Áno. Viac k platobným metódam nájdete tu.
Môžem zmeniť platobné údaje na karte?
Áno. Bližšie info nájdete tu v časti Zmena platobnej karty.
Potrebujete ešte s niečím pomôcť? Kontaktujte nás prostredníctvom chatu.