Ako sa vrátiť ku Skylinku

So satelitnou televíziou Skylink máte slobodu voľby. Ak chcete sledovať vaše programy, stačí mať na vami zvolené obdobie na vašej satelitnej karte uhradený Servisný poplatok alebo predplatený niektorý z programových balíčkov Skylink. V opačnom prípade vám nehrozia žiadne dlhy či sankcie*, programy vám len nebudú hrať. To ale neznamená, že sa k nim nemôžete v budúcnu kedykoľvek vrátiť. Ako na to?

  1. Pokiaľ od ukončenia príjmu vašich programov uplynul menej ako 1 rok, stačí len na vašu satelitnú kartu znova uhradiť Servisný poplatok alebo si predplatiť niektorý z programových balíčkov a vaše programy vám začnú opäť fungovať (viď aj Opätovné spustenie prijímača).
  2. Pokiaľ od ukončenia príjmu vašich programov uplynul už viac ako 1 rok, je potrebné na vašej satelitnej karte najskôr znovu registrovať služby Skylink a uhradiť tzv. Reaktivačný poplatok 10,99 € (namiesto Registračného poplatku). A rovnako ako v predchádzajúcom prípade už zostáva len uhradiť Servisný poplatok alebo si predplatiť niektorý z programových balíčkov. Upozornenie! Overte si tiež, či pre príjem Skylinku používate správny satelitný prijímač alebo dekódovací modul (s označením Skylink READY). V opačnom prípade nebude vaša satelitná karta s týmto prijímačom / modulom kompatibilná a nebude možné satelitnú televíziu Skylink znovu prijímať.


Aktuálny cenník nájdete tu a pre úhradu môžete použiť niektorou z platobných metód, zoznam ktorých nájdete tu.

*Neplatí pre zákazníkov, ktorí si Skylink zadovážili v akcii so záväzkom za 1 €.