Ako sa vrátiť ku Skylinku

So satelitnou televíziou Skylink máte slobodu voľby. Ak chcete sledovať vaše programy, stačí mať na vami zvolené obdobie na vašej satelitnej karte predplatený niektorý z programových balíčkov Skylink. V opačnom prípade vám nehrozia žiadne dlhy či sankcie* ani automatické predĺženie. Programy vám len prestanú hrať. Nie je teda potrebné posielať žiadnu výpoveď ani ukončenie zmluvy*. To ale neznamená, že tým bude vaša karta znehodnotená a k svojim programom sa nebudete môcť v budúcnosti kedykoľvek vrátiť. Ako na to?

  1. Pokiaľ od ukončenia príjmu vašich programov uplynul menej ako 1 rok, stačí si len na vašej satelitnej karte znova predplatiť niektorý z programových balíčkov a vaše programy vám začnú opäť fungovať (viď aj Opätovné spustenie prijímača).
  2. Pokiaľ od ukončenia príjmu vašich programov uplynul už viac ako 1 rok, je potrebné na vašej satelitnej karte najskôr znovu registrovať služby Skylink. A rovnako ako v predchádzajúcom prípade už zostáva len predplatiť si niektorý z programových balíčkov.

    Upozornenie! Overte si tiež, či pre príjem Skylinku používate správny satelitný prijímač alebo dekódovací modul (s označením Skylink READY pri použití dekódovacej karty typu Irdeto). V opačnom prípade nebude vaša satelitná karta s týmto prijímačom / modulom kompatibilná a nebude možné satelitnú televíziu Skylink znovu prijímať.


Aktuálny cenník nájdete tu a pre úhradu môžete použiť niektorou z platobných metód, zoznam ktorých nájdete tu.

*Neplatí pre zákazníkov, ktorí si Skylink zadovážili v akcii so záväzkom za 1 €.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905