Chybové hlásenia a ich riešenia
Najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa Skylink Live TV si môžete prečítať v prehľadnom dokumente Podrobný popis služby.
V dokumente Chybové hlásenia a ich riešenie nájdete rady čo robiť, keď vám nehrajú programy v Skylink Live TV.
Ako aktivovať Skylink Live TV vo vašej chytrej TV v dvoch krokoch nájdete tu.
Maximálny počet súčasných sledovaní Premier Leagu na CANAL+ Sport / CANAL+ Action - Chybové hlásenie (A100)
Ak vidíte na svojom zariadení chybovú hlášku (A100) - Dosiahli ste maxiálny počet súčasných vysielaní (steramov). Zastavte prosím sledovanie, na niektorom z používaných zariadení. Súčasné sledovanie je pre programy CANAL+ Sport a CANAL+ Action obmedzené len na dve zariadenia. Ostatné programy v ponuke internetovej televízie Skylink je možné sledovať súčasne až na 4 zariadeniach.
Zhoršená kvalita obrazu na CANAL+ Sport v Skylink Live TV
Väčšina moderných Smart televízorov je vybavená funkciou, ktorá umožňuje zvyšovať snímkovú frekvenciu obsahu a u rôznych výrobcov sa táto funkcia nazýva odlišne:
• Samsung - Auto Motion Plus
• LG – TruMotion
• Panasonic - Intelligent Frame Creation (IFC)
• Philips - Motion Style
• Sony – Motionflow
Ak máte túto funkciuvo vašom TV aktivovanú alebo nastavenú na maximum, môže dochádzať k degradácii obrazu (tiene okolo rýchlo sa pohybujúcich objektov, rozfázovaný pohyb, atp.). Preto odporúčame túto funkciu vypnúť prípadne nastaviť na minimum (podľa možností vášho TV).
Upozornenie: Skylink Live TV nie je kompatibilný s Android zariadeniami, ktoré nemajú certifikovaný operačný systém Android, Android TV alebo Google TV. Aplikácia Skylink Live TV nie je kompatibilná aj so zariadeniami, ktoré majú tzv. rootnutý operačný systém. Na týchto zariadeniach aplikáciu Skylink Live TV nainštalujete, nebude ale možné si prehrať akýkoľvek obsah.