Čo môžete robiť v Zákazníckej zóne?
V Zákazníckej zóne môžu zákazníci Skylinku sami, jednoducho a bezpečne vykonávať množstvo zákazníckych úkonov, bez toho aby museli kontaktovať Zákaznícky servis Skylinku:
- udržiavať si stály prehľad o všetkých aktívnych službách, histórii objednávok či výške kreditu na svojej dekódovacej karte,
- spravovať svoj zákaznícky účet (aktualizovať kontaktnú adresu, telefón, e-mail, formu zasielania magazínu Skylink TV),
- spravovať svoje dekódovacie karty vrátane kariet NEXT (registrovať, premenovávať, posielať autorizačné zápisy, meniť PIN kód rodičovskej kontroly),
- nakupovať služby Skylink,
- posielať Skylinku svoje zákaznícke otázky prostredníctvom niektorého z kontaktných formulárov.
Nezákazníci Skylinku (tí, ktorí nevlastnia dekódovaciu kartu) môžu v Zákazníckej zóne:
- požiadať o akciu Prejdite ku Skylinku za 1 €
- kúpiť satelitný prijímač/CA modul alebo satelitný komplet
- kúpiť darčekový poukaz na programové balíčky Skylinku