Čo môžete robiť v Zákazníckej zóne?

Zákazníckej zóne môžu zákazníci Skylinku sami, jednoducho a bezpečne vykonávať množstvo zákazníckych úkonov, bez toho aby museli kontaktovať Zákaznícky servis Skylinku:

  • udržovať si stály prehľad o všetkých aktívnych službách, histórii objednávok či výške kreditu na svojej dekódovacej karte,
  • spravovať svoj zákaznícky účet (aktualizovať kontaktnú adresu, telefón, e-mail, formu zasielania magazínu Skylink TV,
  • spravovať svoje dekódovacie karty (registrovať, premenovávať, posielať autorizačné zápisy, meniť PIN kód rodičovskej kontroly,
  • nakupovať služby Skylink,
  • posielať Skylinku svoje zákaznícke otázky prostredníctvom niektorého z kontaktných formulárov.

Nezákazníci Skylinku (tí, ktorí nevlastnia dekódovaciu kartu) môžu v Zákazníckej zóne:

  • požiadať o akciu Prejdite ku Skylinku za 1 €
  • kúpiť dekódovaciu kartu alebo satelitný prijímač/CA modul
  • kúpiť darčekový poukaz na programové balíčky Skylinku