Čo môžete robiť v Zákazníckej zóne?

Zákazníckej zóne môžu zákazníci Skylinku sami, jednoducho a bezpečne vykonávať množstvo zákazníckych úkonov, bez toho aby museli kontaktovať Zákaznícky servis Skylinku:

  • udržiavať si stály prehľad o všetkých aktívnych službách, histórii objednávok či výške kreditu na svojej dekódovacej karte,
  • spravovať svoj zákaznícky účet (aktualizovať kontaktnú adresu, telefón, e-mail, formu zasielania magazínu Skylink TV),
  • spravovať svoje dekódovacie karty vrátane kariet NEXT (registrovať, premenovávať, posielať autorizačné zápisy, meniť PIN kód rodičovskej kontroly),
  • nakupovať služby Skylink,
  • posielať Skylinku svoje zákaznícke otázky prostredníctvom niektorého z kontaktných formulárov.

Nezákazníci Skylinku (tí, ktorí nevlastnia dekódovaciu kartu) môžu v Zákazníckej zóne:

  • požiadať o akciu Prejdite ku Skylinku za 1 €
  • kúpiť satelitný prijímač/CA modul alebo satelitný komplet
  • kúpiť darčekový poukaz na programové balíčky Skylinku

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905