Čo môžete robiť v Zákazníckej zóne?

Vďaka Zákazníckej zóne máte vždy prehľad o všetkých akciových zľavách a sami si spravujete Váš účet a služby. Zákaznícka zóna Vám umožňuje:

  • mať stály prehľad o všetkých aktívnych službách, histórii objednávok či výške kreditu na Vašej dekódovacej karte,
  • spravovať zákaznícky účet (aktualizovať kontaktnú adresu, telefón, e-mail, spôsob zasielania magazínu Skylink TV),
  • spravovať dekódovacie karty vrátane kariet NEXT (registrovať, premenovávať, zasielať autorizačné zápisy, meniť PIN kód rodičovskej kontroly),
  • nakupovať služby Skylinku,
  • zasielať otázky a požiadavky prostredníctvom kontaktného formulára.

Chcete ako prvý vedieť o všetkých akciových ponukách, výhodných zľavách či najnovších filmoch a seriáloch? Dajte nám v Zákazníckej zóne Váš súhlas so zasielaním správ a nič Vám neunikne!

Nezákazníci Skylinku (tí, ktorí nevlastnia dekódovaciu kartu) môžu v Zákazníckej zóne:

  • požiadať o akciu Prejdite ku Skylinku za 1 €,
  • kúpiť satelitný prijímač/CA modul alebo satelitný komplet,
  • kúpiť darčekový poukaz na programové balíčky Skylinku.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905