Ako postupovať v prípade poškodenia či straty dekódovacej karty typu Irdeto

V prípade poškodenia či straty vašej dekódovacej karty typu Irdeto (nebo karty NEXT) je možné požiadať o náhradnú kartu v cene 20 EUR, a písomne na Zákazníckom servise Skylink:

  • Elektronicky prostredníctvom Kontaktného formulára.
  • Poštou na adresu Satelitnej televízie Skylink P.O.BOX 11, 022 04 Čadca, Slovenská republika.


V žiadosti je potrebné uviesť:

  • Číslo pôvodnej dekódovacej karty.
  • Registračné údaje (meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo, e-mail).

Náhradná karta bude doručená na uvedenú adresu na dobierku v cene 20 € (poštové hradí Skylink).

Ďalšie podmienky pre získanie náhradnej karty:

  • Pôvodná dekódovacia karta musí byť aktívna – je na nej predplatený ľubovoľný programový balíček.
  • Po doručení je potrebné zaregistrovať náhradnú kartu, a to vyplnením registračného formulára, ktorý je súčasťou sprievodného listu a jeho zaslanie na Zákaznícky servis Skylinku (elektronicky alebo poštou).
  • Po registrácii získa náhradná karta všetky vlastnosti pôvodnej karty vrátane uhradených služieb a pôvodná dekódovacia karta bude deaktivovaná a vyradená zo systému Skylink.
  • Náhradné karty sú iba typu Irdeto, nie Nagravision alebo Viacces Orca a sú teda kompatibilné len so satelitnými prijímačmi (dekódovacími modulmi) s označením Skylink READY.


Upozornění!
Výmena karty typu Irdeto je možná len do vypredaní skladových zásob kariet tohto typu. Po dopredaní zásob už nebude možné výmenu realizovať . 

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905