Čo môžete robiť v Zákazníckej zóne?

Zákazníckej zóne môžu zákazníci Skylinku sami, jednoducho a bezpečne vykonávať množstvo zákazníckych úkonov, bez toho aby museli kontaktovať Zákaznícky servis Skylinku:

  • Udržiavať si stály prehľad o všetkých aktívnych službách, histórii objednávok či výške kreditu na svojej dekódovacej karte,
  • spravovať svoj zákaznícky účet (aktualizovať kontaktnú adresu, telefón, e-mail, formu zasielania magazínu Skylink TV, …),
  • spravovať svoje dekódovacie karty (registrovať, premenovávať, zasielať autorizačné zápisy, meniť PIN kód rodičovskej kontroly …),
  • nakupovať služby Skylink,
  • zasielať Skylinku svoje zákaznícke otázky prostredníctvom niektorého z kontaktných formulárov.

Práca v Zákazníckej zóne je veľmi jednoduchá a intuitívna, ale pre ešte lepšie pochopenie možností a spôsobu práce v Zákazníckej zóne zákazníkom môže pomôcť aj návodné inštruktážné video.