AKO POSTUPOVAŤ, KEĎ VÁM NEPREJDE INKASNÁ PLATBA A VAŠE PREDPLATNÉ ZOSTANE NEUHRADENÉ

Platba INKASOM môže byť neúspešná z dvoch dôvodov – buď nemáte správne zadané naše číslo bankového účtu, alebo nemáte správne nastavený inkasný limit vo vašej banke (od 1. 11. 2022 platí nový cenník).
 
Preto vás prosíme, aby ste si najskôr overili, či je vaša inkasná platba správne nastavená, prípadne ju patrične upravili. Ak máte všetko nastavené správne, odporúčame obrátiť sa priamo na banku.
 
Akonáhle si inkaso nastavíte správne, predplatné sa bude v ďalších mesiacoch strhávať z vášho účtu automaticky tak, ako ste zvyknutí. Avšak novembrová platba za predplatné na december, ktorá neprešla, je stále nevyriešená. Preto vás prosíme uhradiť ju buď online platbou kartou, alebo bankovým prevodom, a to najneskôr 30. 11. 2022, inak dôjde v decembri k vypnutiu služieb Skylink.
 
Najrýchlejší spôsob úhrady je online platobnou kartou vo vašej Zákazníckej zóne.
Viac informácií k online platbe kartou nájdete tu.
 
Platobné údaje Skylink:

Suma:  zodpovedá zvolenej službe a obdobiu
Číslo bankového účtu Skylink: SK3281300000002014540218
Variabilný symbol: posledných 10 číslic z čísla dekódovacej karty
Špecifický symbol: zodpovedá zvolenej službe

Viac informácií nájdete v Cenníku.

 

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905