Homepage   Praktické informácie a Kontakty   Rýchla pomoc: Ako na to

Rýchla pomoc: Ako na to

Prestali vám náhle fungovať niektoré z programov DAJTO, FANDA, TELKA, SMÍCHOV, Prima LOVE, Prima ZOOM, Retro Music TV, TV Barrandov, Nova Cinema, Prima COOL, JOJ Plus, Doma, Nova, Prima, Markíza, TV JOJ, ČT1, ČT2 alebo ČT Sport?

Príčinou môže byť skutočnosť, že ešte stále používate starý typ dekódovacej karty (CryptoWorks) – viac informácií nájdete TU.

Funguje vám aspoň jeden ľubovoľný program?

Nie
Áno

Funguje vám TA3?

Nie
Áno

Funguje vám STV1?

Nie
Áno

Funguje vám JOJ?

Nie
Áno

Funguje vám aspoň jeden platený program?

Nie
Áno

Problém nie je na strane Skylinku, ale vo vašom satelitnom prijímacom zariadení.

Vykonával ste v poslednej dobe nejaké zmeny v nastavení prijímača alebo ste vymenil časť zostavy?

  • Menil som nastavenie prijímača
  • Vymenil som prijímač
  • Vymenil som inú časť zostavy (parabolu, kabeláž)
  • Nerobil som žiadne zmeny

Odporúčame obnoviť továrne nastavenia prijímača a následne ho znovu nastaviť pre príjem programov Skylink.

Aktuálne parametre pre naladenie programov Skylink nájdete tu.

Pre ladenie programov vstúpte do menu vášho prijímača a nájdite si položku manuálneho ladenia. Pri ladení prosím postupujte v zmysle manuálu od vášho prijímača. Návody pre najbežnejšie modely prijímača nájdete tu.

  • Podarilo sa mi obnoviť nastavenia a znovu naladiť programy
  • Ladenie sa nepodarilo, alebo som nenašiel svoj typ prijímača

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Skylink ponuka, Konfigurátor ponuky, Cenník.

Pokiaľ sa vám ladenie nepodarilo, kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Nový prijímač je potrebné nastaviť pre príjem programov Skylink.

Aktuálne parametre pre naladenie programov Skylink nájdete tu.

Pre ladenie programov vstúpte do menu vášho prijímača a nájdite si položku manuálneho ladenia. Pri ladení prosím postupujte v zmysle manuálu od vášho prijímača. Návody pre najbežnejšie modely prijímača nájdetetu.

  • Podarilo sa mi obnoviť nastavenia a znovu naladiť programy
  • Ladenie sa nepodarilo, alebo som nenašiel svoj typ prijímača

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Skylink ponuka, Konfigurátor ponuky, Cenník.

Pokiaľ sa vám ladenie nepodarilo, kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Skontrolujte prosím, či sú všetky káble správne zapojené.

  • Káble sú správne zapojené a všetko už funguje
  • Všetky káble sú zapojené správne, ale programy stále nefungujú

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Skylink ponuka, Konfigurátor ponuky, Cenník.

Príčina problému bude pravdepodobne vo vašom satelitnom komplete (satelitná anténa, kabeláž, konektory, …).

Kontaktujte prosím svojhotechnika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Problém môže byť spôsobený chybou niektorej z častí zostavy. Skontrolujte prosím, či sú všetky káble správne zapojené.

  • Káble sú správne zapojené a všetko už funguje
  • Káble sú správne zapojené, ale televízia stále nehrá

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Skylink ponuka, Konfigurátor ponuky, Cenník.

Obráťte sa prosím na svojho technika, aby skontroloval nastavenie vášho satelitného kompletu.

Problém nie je na strane Skylinku, ale vo vašom satelitnom prijímacom zariadení.
Zrejme nemáte anténu nasmerovanú na Astru 23,5°E, ale na iný satelit.


Vykonával ste v poslednej dobe nejaké zmeny v nastavení prijímača alebo ste vymenil časť zostavy?

  • Menil som nastavenie prijímača
  • Vymenil som prijímač
  • Vymenil som inú časť zostavy (parabolu, kabeláž)
  • Nerobil som žiadne zmeny

Odporúčame obnoviť továrne nastavenia prijímača a následne ho znovu nastaviť pre príjem programov Skylink.

Aktuálne parametre pre naladenie programov Skylink nájdete tu.

Pre ladenie programov vstúpte do menu vášho prijímača a nájdite si položku manuálneho ladenia. Pri ladení prosím postupujte v zmysle manuálu od vášho prijímača. Návody pre najbežnejšie modely prijímača nájdete tu.

  • Podarilo sa mi obnoviť nastavenia a znovu naladiť programy
  • Ladenie sa nepodarilo, alebo som nenašiel svoj typ prijímača

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Skylink ponuka, Konfigurátor ponuky, Cenník.

Pokiaľ sa vám ladenie nepodarilo, kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Nový prijímač je potrebné nastaviť pre príjem programov Skylink.

Aktuálne parametre pre naladenie programov Skylink nájdete tu.

Pre ladenie programov vstúpte do menu vášho prijímača a nájdite si položku manuálneho ladenia. Pri ladení prosím postupujte v zmysle manuálu od vášho prijímača. Návody pre najbežnejšie modely prijímača nájdete tu.

  • Podarilo sa mi obnoviť nastavenia a znovu naladiť programy
  • Ladenie sa nepodarilo, alebo som nenašiel svoj typ prijímača

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Skylink ponuka, Konfigurátor ponuky, Cenník.

Pokiaľ sa vám ladenie nepodarilo, kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Skontrolujte prosím, či sú všetky káble správne zapojené.

  • Káble sú správne zapojené a všetko už funguje
  • Všetky káble sú zapojené správne, ale programy stále nefungujú

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Skylink ponuka, Konfigurátor ponuky, Cenník.

Príčina problému bude pravdepodobne vo vašom satelitnom komplete (satelitná anténa, kabeláž, konektory, …).

Kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Problém môže byť spôsobený chybou niektorej z častí zostavy. Skontrolujte prosím, či sú všetky káble správne zapojené.

  • Káble sú správne zapojené a všetko už funguje
  • Káble sú správne zapojené, ale televízia stále nehrá

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Skylink ponuka, Konfigurátor ponuky, Cenník.

Obráťte sa prosím na svojho technika, aby skontroloval nastavenie vášho satelitného kompletu.

Možnou príčinou problému je neuhradený Servisný poplatok.
Zadajte prosím číslo vašej dekódovací karty:

Možnou príčinou problému je neuhradený Servisný poplatok.
Zadajte prosím číslo vašej dekódovací karty:

Tu si môžete overiť, aké balíčky sú na vašej karte aktívne.
Zadajte prosím číslo vašej dekódovací karty:

Platba v hotovosti u predajcu satelitnej techniky

Vybrané predajne satelitnej techniky a elektra poskytujú možnosť uhradiť predplatné alebo poplatky Skylinku v hotovosti a vykonávať okamžitú aktiváciu platených programov.

Zoznam predajcov je k dispozícii na webe Skylinku. Predajne, ktoré prijímajú hotovostné platby, majú u svojho záznamu ikonu Aktivácie platených programov. Na identifikáciu platby je potrebné poznať číslo dekódovacej karty, ktoré je uvedené na zadnej strane karty pod čiarovým kódom.

Vybrané služby sú následne aktivované behom niekoľkých minút.

Platba platobnou alebo kreditnou kartou

Platba kartou je vhodná na úhradu predplatného alebo poplatkov. Výhodou je prakticky okamžitá aktivácia vybraných služieb. Na úhradu služieb Skylink je možné použiť karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro.

Objednávka služieb

Objednávku a následnú platbu kartou je možné urobiť po prihlásení do sekcie Registrácia a správa služieb. Tu je potrebné zvoliť si požadované služby, po presmerovaní na zabezpečený portál platobného systému MUZO zadať číslo platobnej karty a potvrdiť platbu.

Vybrané služby budú aktívne behom niekoľkých minút po schválení platobnej transakcie.
Upozornenie: platobná karta musí mať povolenie na internetové platby.

Platba poštovou poukážkou typu A, bankovým prevodom alebo v hotovosti v banke

Platba poštovou poukážkou, bankovým prevodom alebo v hotovosti v banke je vhodná na úhradu predplatného alebo poplatkov. Platbu poštovou poukážkou je možné realizovať na prepážke Slovenskej pošty, ostatné spôsoby platby je možné urobiť na prepážke banky alebo cez internet banking. V prípade platby poštovou poukážkou sú požadované služby aktivované do 5 pracovných dní od pripísania platby. V prípade platby bankovým prevodom alebo v hotovosti v banke sú služby spustené do 3 pracovných dní od pripísania platby na účet.

Ako jednoducho získať pokyny k platbe prevodom

Pri objednávke ľubovoľného plateného balíčka Skylink stačí kliknúť na tlačidlo Objednať. Následne vložíte číslo dekódovacej karty a zvolíte dĺžku obdobia, na ktoré chcete balíček objednať. Po potvrdení získate všetky údaje, nevyhnutné na vykonanie platby bankovým prevodom. Samozrejme je možné si rekapituláciu vytlačiť alebo poslať e-mailom.

Na identifikáciu platby je potrebné uviesť:

  • bankový účet Skylinku: 25661323/7500,
  • čiastku v Eur uvedenú v cenníku,
  • špecifický symbol uvedený v poslednom stĺpci cenníka,
  • variabilný symbol (posledných 10 číslic čísla dekódovací karty, uvedené na zadnej strane karty pod čiarovým kódom).

SIPO, Inkaso z účtu

Inkasná služba Slovenskej pošty SIPO je ideálom na pravidelnú mesačnú úhradu predplatného alebo Servisného poplatku, pretože združuje platby za služby rôznych dodávateľov (elektrina, plyn, satelit apod.). Zákazníci, ktorí už SIPO využívajú na platby iným dodávateľom, majú pridelené tzv. evidenčné číslo.

Pri platbe pomocou Inkasa z účtu Skylink automaticky zaisťuje predpis platieb a ich inkaso z bankového účtu zákazníka.

Skylink poskytuje zákazníkom platiacim cez SIPO alebo prostredníctvom Inkasa z účtu bonus vo forme jedného mesiaca objednanej služby zdarma. Po nastavení platby SIPO / Inkaso teda nebudeme jeden mesiac služby účtovať.

Objednávka prostredníctvom webu Skylink

Najjednoduchšie si priame SIPO alebo inkaso z bankového účtu môžete aktivovať na stránke Registrácia a správa služieb. Tu je možné zvoliť si požadované služby a uviesť evidenčné číslo SIPO (v prípade platby SIPO), alebo číslo bankového účtu zákazníka (v prípade platby pomocou inkasa). Vybrané služby sú následne aktivované behom niekoľkých minút.

Objednávka telefonicky alebo poštou

Platbu pomocou SIPO je možné objednať taktiež telefonicky na čísle 02/20 250 241, prípadne poštou na adrese: P.O.BOX 11, 022 04 Čadca 4.

V objednávke SIPO alebo inkaso je nevyhnutné uviesť nasledujúce údaje:

  • meno, priezvisko, adresu bydlisko, telefonický, prípadne e-mailový kontakt,
  • číslo dekódovacej karty (uvedené na zadnej strane karty pod čiarovým kódom),
  • požadované služby (Servisný poplatok, HD Plus atd.),
  • evidenčné číslo SIPO (v prípade SIPO), alebo číslo zákazníkovho bankového účtu (v prípade inkaso).

U písomnej objednávky sú požadované služby aktivované obvykle do troch dní od jeho doručenia na našu adresu.

INKASO - Súhlas s inkasom v banke

Súhlas s priamym inkasom z bankového účtu je potrebné nahlásiť banke osobne na prepážke, cez internet banking alebo telefonicky. Pri zadávaní súhlasu je potrebné banke oznámiť:

číslo účtu Skylinku: 25661323/7500
IBAN: SK3175000000000025661323
SWIFT: CEKOSKBX
CID (Identifikátor Príjemcu): SK09ZZZ70000000105

a limitnú čiastku na inkaso. Limitnú čiastku je vhodné nastaviť minimálne na dvojnásobok celkovej mesačnej platby pre prípad vynechania jednej platby.

Trvalý príkaz

Platba trvalým príkazom z bankového účtu je vhodná pre pravidelnú úhradu mesačného predplatného základných a prémiových balíčkov Skylink alebo Servisného poplatku na jeden rok. Trvalý príkaz môžete zadať priamo u pracovníka banky alebo prostredníctvom internet banking.

Pre identifikáciu platby je potrebné uviesť:

bankový účet Skylinku: 25661323/7500,

sumu v € uvedenú v cenníku,

špecifický symbol uvedený v poslednom stĺpci cenníka,

variabilný symbol (posledných 10 číslic čísla dekódovacej karty, uvedené na zadnej strane karty pod čiarovým kódom).

Bežný divák by nemal mať nikdy potrebu robiť reautorizačný zápis karty (tz.vyslať žiadosť, aby na príslušnú kartu boli zaslané inštrukcie k jej prevádzke) a môže sledovať naše programy bez akéhokoľvek prerušenia.  Podmienkou je, že bude kartu využívať (mať vloženú v zapnutom prijímači naladenom na niektorý z našich programov) minimálne 3 minúty behom 2 týždňov a zároveň minimálne 1 hodinu behom 30 dní.

Pokiaľ divák kartu neužíva po dobu viac než 2 týždne avšak menej než 30 dní, musí čakať na dekódovanie maximálne 3 minúty. Pokiaľ divák kartu neužíva po dobu viac než 30 dní, musí čakať na dekódovanie maximálne 1 hodinu. Podmienkou však je, že po túto dobu bude mať prijímač stále zapnutý na jednom z našich programov (napr. ČT1) a nebude prepínať medzi programami. Pokiaľ prepína programy, môže sa doba čakania výrazne predĺžiť.

Tabuľka nábehu/aktivácie karty v závislosti na dobe, kedy divák kartu neužíva

Nabeh-karty.jpg

 

Pokiaľ divák splnil uvedené podmienky a i cez to prijímač s kartou nedekóduje, jedná sa o problém buďto na strane prijímacej (spravidla prijímač neprepúšťa korektne inštrukcie zasielané na kartu) alebo na strane vysielacej (na kartu nie sú zasielané zápisy). Závada na vysielacej strane môže nastať, ale je však veľmi málo pravdepodobná.

Pre vylúčenie závady na prijímacej strane stačí kartu zasunúť do iného prijímača Skylink READY, ktorý pracuje korektne a počkať, či prejdú  zápisy na kartu. Ak zápisy do 30 minút prejdú, je závada na prijímacej strane (prijímač). Ak zápisy neprejdú, je možné zaslať reautorizačný zápis na kartu prostredníctvom Zákazníckej zóny. Reautorizáciu dekódovacej karty môžete vykonať tiež pomocou odoslanej SMS v tvare SKYLINK INFO celéčíslodekódovacejkarty na tel. číslo 7017. Cena SMS je 0,50€. Ak reautorizačný zápis nepomôže, je potrebné kontaktovať Skylink. Všeobecne sa dá povedať, že reautorizačný zápis karty problém prijímacej strany (zlý prechod inštrukcií prijímačom/CAM) nerieši, len ho odkladá.

Súčasťou  dátového toku, ktorý je vysielaný cez satelit, sú inštrukcie podmieneného prístupu, ktoré sa zapisujú na karty. Inštrukcie sa posielajú na jednotlivé karty cyklicky stále dookola. Jedná sa o rôzne zápisy s rôznou trvanlivosťou a vysielajú sa v cykloch s rôznou periódou.

Zápisy s trvanlivosťou 2 týždne sa posielajú na jednotlivú kartu každé 3 minúty a zápisy s trvanlivosťou 30 dní každú hodinu. Pokiaľ karta zápisy neprijímala 3 týždne, vypršal jej 2 týždňový zápis, ale dosiaľ nevyprchal zápis 30 denný. Po zapnutí prijímača sa čaká, dokiaľ nedorazí onen 2 týždňový zápis. Môže doraziť za pár sekúnd alebo až za 3 minúty, podľa toho, v ktorom okamihu zapisovacieho cyklu bol prijímač zapnutý.

Tu si môžete stiahnuť dokument s informáciami o nábehu/aktivácii.

Magazín Skylink TV je lifestyle časopis s obsiahlym televíznym programom určený moderným, aktívnym čitateľom. Magazín Skylink TV vychádza každý druhý pondelok a ponúka čitateľom kvalitný a prehľadný TV program 90 televíznych staníc na 14 dní vrátane kompletného programu všetkých slovenských a českých televíznych staníc. Magazín je nepredajný a je pravidelne posielaný predplatiteľom balíčkov KombiHD PlusMulti HD a Komplet v tlačovej alebo elektronickej forme podľa výberu zákazníka

Formu posielania magazína Skylink TV si môžete kedykoľvek zvoliť či zmeniť v Zákazníckej zóne. Po vstupe do Zákazníckej zóny zadajte VašePrihlasovacie meno a Heslo. V ľavom zvislom menu zvoľte položku Registračné údaje a na tejto stránke dolu kliknite na voľbu Zmeniť údaje. Teraz si môžete zvoliť Váš Preferovaný spôsob posielania magazína: 1) E-MAIL-PDF verzia (e-mailom Vám bude posielaný odkaz na stiahnutie elektronickej verzie magazína v PDF); 2) POŠTA – Tlač verzia (magazín Vám bude posielaný poštou v tlačovej forme); 3) Neposielať (magazín Vám nebudeme posielať).

 

Otázky o magazínu Skylink TV

1. Mám predplatený balíček Kombi/Multi HD/ HD Plus/Komplet a prestal mi chodiť magazín Skylink
Asi nemáte nastavené, v akej forme vám máme magazín zasielať – či tlačený magazín poštou, alebo elektronický e-mailom. Nastavenie urobíte v Zákazníckej zóne.

2. Kde a ako si môžem nastaviť spôsob odberu magazínu?
Magazín Skylink je zasielaný iba predplatiteľom balíčkov Kombi, Multi HD, HD PlusKomplet. Spôsob odberu Skylink magazínu si jednoducho nastavíte v Zákazníckej zóne. Máte možnosť voľby medzi tlačenou verziou, zasielanou poštou a elektronickou verziou, zasielanou e-mailom.

3. Objednal som si tlačenú verziu magazínu, ale ta mi nebola doručená.
Odporúčame kontrolu nastavenia vášho profilu v Zákazníckej zóne. Je potrebné mať správne nastavenú doručovaciu adresu a taktiež preferovaný spôsob zasielania magazínu.

Ujistite sa, že ste predplatiteľom balíčkov KombiMulti HDHD Plus a Komplet.

4. Nemám stály prístup k internetu. Je možné magazín stiahnuť a prelistovať i bez internetu?
Áno, elektronickú verziu magazínu Skylink si môžete kedykoľvek stiahnuť na internetovej adrese http://www.skylink.sk/tv-magazin

5. Aké výhody mi prináša elektronická verzia magazínu?
Elektronická verzia Vám vždy bude automaticky zaslaná na Váš email a jednoducho si ju môžete stiahnuť do svojho prenosného počítača, chytrého telefónu alebo tabletu. Vďaka elektronickej verzii magazínu si rovnako môžete vo voľných chvíľach prelistovať i staršie čísla, ktoré sú vždy dostupné online a jednoducho sa dajú stiahnuť.

6. Chcel by som dostávať elektronickú i tlačenú verziu magazínu. Je to možné?
Táto možnosť bohužiaľ možná nie je, magazín zasielame buď na poštovú, alebo e-mailovú adresu. Elektronickú verziu magazínu si môžete kedykoľvek zdarma prezrieť na našich internetových stránkach.

7. V akom intervale budem dostávať elektronickú verziu a v akom intervale budem dostávať tlačenú verziu magazínu?
Skylink magazín rozosielame raz za štrnásť dní a to ako v tlačenej, tak elektronickej verzii.

8. Je magazín zasielaný všetkým zákazníkom? / Posielate magazín všetkým zákazníkom?
Nie, magazín Skylink dostávajú iba zákazníci, ktorí si u Skylink predplácajú niektorý z balíčkov KombiMulti HDHD Plus a Komplet

9. Je možné zaslať mi magazín i vtedy, pokiaľ nemám balíček Kombi a vyšší, ale využívam iné balíčky, ktoré svojou cenou balíček Kombi prevyšujú?
Magazín Skylink TV je nepredajný, nie je nárokovateľný a je pravidelne zasielaný predplatiteľom balíčkov KombiMulti HDHD Plus a Komplet. Nepravidelne potom i ostatným užívateľom Skylinku.

10. U Skylink využívam viac kariet pod jedným účtom. Chceli by sme teda dostávať ku každej karte jeden magazín. Je to možné?
Toto možné nie je. Magazín je vždy zasielaný len raz v rámci jedného zákazníckeho účtu

11. Nechcem dostávať ani tlačenú ani elektronickú verziu magazínu. Je to možné?
Na vašom zákazníckom účte si môžete nastaviť i možnosť, že o zasielanie magazínu Skylink nemáte záujem. Nebude Vám tak už chodiť ani elektronická ani tlačená verzia. Pokiaľ sa v budúcnosti rozhodnete inak, môžete svoju voľbu opäť jednoducho zmeniť.

12. Informovali ste ma, že dostanem 1. vydanie magazínu emailom, ale nič mi neprišlo.
Váš email je pravdepodobne vo vašej Zákazníckej zóne zadaný nesprávne.

Ďalšou možnosťou je, že váš email je priradený k viacerým zákazníckym účtom. V takomto prípade prosím kontaktujte našu zákaznícku linku a požiadajte o zjednotenie kontaktov.  

13. Je Skylink magazín dostupný vo forme aplikácie pre chytré telefóny a tablety?
Naše internetové stránky sú optimalizované pre tablet a chytrý mobilný telefón. Z tohto dôvodu zatiaľ nevyužívame žiadnu aplikáciu. Kedykoľvek sa totiž môžete cez svoj tablet alebo chytrý telefón pozrieť na naše internetové stránky a jednoducho listovať Magazínom Skylink.  

14. Prečo Skylink neostane iba u zasielaní tlačenej verzie magazínu, ako tomu bolo doposiaľ?
Nie všetci zákazníci chcú odoberať tlačenú verziu a niektorým v súčasnej dobe magazín nechodí na správnu adresu. I elektronická verzia má rad výhod a navyše napomáha šetriť životné prostredie. Chceme teda dať každému možnosť voľby a veríme, že žiadny z našich čitateľov o svoj magazín nepríde.

Čo je Servisný poplatok, prečo, od kedy ho musím hradiť a aké sú platobné možnosti nájdete tu.